..: weEkeNd [ePisOd 1] :..

siap ade episod kan. dahhhhh....... banyak bende nak cite. aku dh ketandusan idea nak letak tajuk ape. so, letak camtu jek lah sonang kan. heh!~ ;p

kejadian adalah pada hari sabtu. kuar di waktu ptg lps encik kamu balik keje. mcm bese a skang ni kuar jek mmg adalah operasi utk mencari brg brg yg masih blm ketemu..... encik kamu decide ke sunway pyramid.

di atas jalan raya adalah bnyk kenderaan. jd telah mengakibatkan kesesakan.... (-_-")

tgk tuuuu..... nsb baik le bkn aku yg memandu. hahahahaaa!! [tumpang lalu encik kamu.... ;p ]
bile keadaan mcm ni berlaku, hasilnye adalah.....



..: ni encik kamu yg amik gmbo :..


..: omakau! besonye muke. penuh skrin. hahaaa! [aku zoom in mase ni nak amik gmbo ape ntah x hengat. pahtu lupe nak zoom out balik. ni lah hasilnye. hahaa] :..


..: haaaa..... kan okeh cket tuh....;) :..


..: wellllll........ haruslah ade kan ~azamieta~ ni. heh..heh... ;p :..


..: parking. kena amik gmbo sbb takut lupe/sosat/yg-sewaktu-dengan nye :..

sampai sampai tu, kami terus jek lah masuk kedai kedai yg disyaki. oh ye, kami juge buat kad jusco atau nicknamenye j-card. hohooooo....!~ [jakun seh.... org lain dh lame ade. dh tu.... kitorang baru teruja psl kad ni. nak wat camnoooo.... huhuu ;p]

bila kehampaan melanda, mestilah cari benda yg ble ubat kedukaan kan. haaa....

..: mesti lah muka aku ade bersama sama kombinasi makanan dan minuman kan. baru lengkap ;p :..

 ..: close-up cket. nasi goreng belacan encik kamu :..

..: my abc pearl. nyum! nyum! :..

mkn kat fudcourt di jusco saje. dua dua pong adelah nyum nyum. tgk gmbo abc ni mcm nak lg la plak. hahaaa ;D
sementara tunggu encik kamu mkn, memperkenalkan........



..: our j-card (^_^) :..


..: kejakunan melampau ;p :..

encik kamu buat 1 aku dpt 1 utk supplementary. byr 12 hengget [sume org dh tau la itot oiii..... adeh!~]

pahtu jln jln lg..... kuar masuk kedai. smpai kaki dh lenguh. tp gmbo x amik. pencarian flat shoes/pump & purse. kat dlm kedai kasut kan ade sediakan kusi utk org yg try try kasut kan. bile aku cuba kasut, encik kamu yg landing lbh kat kusi tu. dia kurus kurus pong penat. den yg  banglo ni rilek jekkk..... huhuu~
tp aku hilang brp kiloS gak la kan dok tawaf shopping komplek jek bbrp minggu ni. [hilang la sgt kan. pahtu yg topup balik tu x kira plak? haiyaaa.....]

kehampaan melanda lg. tp xpe sbb kat sunway ni bnyk cermin. jd mengubat sedikit dukalara. [ape kena mengena? heh!~]

..: huiyooooo....!! ade cahaya keimanan di dada.. [lah sgt kan] hahahahaaa!! ;p err.... aku kaber perut. huhuu~ :..

..: ade nmpk ape ape yg mcm oku di situ? ;p :..

oh ye, kuar dr sunway tu kami gerak ke restoran fariz maju kat kelana jaya. sbb encik kamu nak jumpe kwn dia. psl henpong. sementara tunggu kwn dia sampai kami order dulu

..: abg hensem yg amik order. posing tau..... mcm tau tau jek org nak amik gmbo dia. nsb bek dia tak buat video kelip gelimat minyak gamat kat situ. hahaa :..

..: nes ais unek. nes tarik unek. mee goreng mamak unek [ni topup balik la kiloS yg hilang td kan. ceh!~] :..

..: encik kawan. name dia ijat. dia ni adik ipar kepada abanglong encik kamu. ala kira kwn lah dgn si kamu kan. aku pnh tepek gmbo dia sblm ni :..


bile diorang sibuk cite cite godeh godeh henpong, aku lyn diri sendiri. huhuuu

 ..: jemput minum =) :..

besh gak lyn si ijat ni. mcm mcm dia share pengalaman dia dgn kitorang. lawak pong ade. habis sesi borak borak dgn ijat kami lincah ke uptown damansara. aku ade gak sambar bbrp brg. belikan encik kamu juge 1 benda. merawat kedukaan x dpt brg brg yg sepatotnye, brg yg x patot a aku beli. hahaa ;p 
tp gmbo xde. lps hbs pusing uptown tu kami pulang ke pangkal jln. bantal tilam dh panggil. huhuu~ (-_-)

daa... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: hari lahir adalah hari untuk makan. huhuu :..