..: peMaNgSa :..

kejadian tidak dirancang. rabu lepas angin tak ada ribut tak ada tau2 encik kamu ajak nonton wayang. cite paberet dia, pemangsa atau bahasa antarabangsa nye predators. cite tu kuar ari kamis patotnye. tp diorang buat sale in advance dr 3hb. tu yg dia eksaited nak tgk. sbb dr yg 1st dulu pong dia mmg x miss tgk. 
dh ptg2 br bgtau nak dtg putra. aku pong kelam kelibut mcm ribut balik keje [sempat singgah mydin dgn kedai kek] mandi pahtu siap2. dia dh smpai dh. ha tunggu la ekau yooo.... sapo srh buat cenggini. heh!~ ;p
sblm trn tu aku dgn budak2 umah buat seperais cket utk farah. sbb besday dia ari rabu 7hb tu. hepi besday farah!! (^_^)

kuar terus tuju ke alam dan tgk tiket.

..: kul 10 mlm hall 8 :..

sementara tunggu waktu tygn tu, g mkn dulu. sbb membe tu dr opis terus ke putra. mmg blm mkn lg. jd kami ke fudcourt saje. sonang....~

..: encik kamu mkn nasi. aku mkn mi kari :..

lps setel mkn, kami sempat gak masuk beberapa kedai utk mencari2 brg yg masih x jumpe. tp hampeh gak. xdok saiz. huhuu~
masuk kat nose, vincci, walk in, sembonia, dan kedai emas sume. nak cari kasut tp xdok gak yang den konan. sosah bona... [ke aku yg cerewet...? heh!?]
tp mase masuk sembonia tu aku ade gak la kenan 1 kasut ni. try lah. kaki kita kan sblh beso kan. aku ni kaki kiri yg beso cket. bile aku cuba kasut tu, saiz 7 kaki kiri sempit. bila cuba saiz 8 kaki kanan plak t'lebih longgar. aramak ai...... (-__-")
pastu bile g kat walk in, ade kasut yg mmg sebijik same mcm paten kat sembonia. harga jauh lebih murah. tp aku xde mud nak try sungguh2 dh sbb nak g ke wyg. mase dh time. huhuu~

sementara tunggu lampu hall menyala utk "now seating" tu, mcm bese...... 

dh. cukup2..... nnti kodak hbs. hahahaaa!

masuk dlm panggung, dh duduk, sementara tunggu wyg stat plak
..: kehkehkehkehkeh!~ :..

kami dpt sit dpn skali kooo...... mmg ponuh botul. giler ahh.....!

..: da muvi poster :..

habis muvi kami terus balik saje. tp sblm tu, mcm bese lg..... 

hahahaaa!! sila muntah ijo ;p

utk info psl muvi ni sila klik sini

daa... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: hari lahir adalah hari untuk makan. huhuu :..