..: aKaN DataNg :..

skang ni aku duduk sewa dgn kawan kawan seramai 5 org [t'masuk aku].
ari tu aku ade bgtau yg aku nak pindah umah kan. aku akan pindah masuk kuates. 



 ..: pintu masuk [dari dlm] :..


..: pahtu akan jumpe ruang ni. yg nmpk pintu tu bilik air [ade dua. 1 dlm master bedrum]. pintu kiri pertama dapur. yg lain lain tu pintu bilik :..


..: ruang tamu dan sliding door ke balkoni :..

ni umah kwn aku. 1 opis. dia duduk tingkat 17. angin kuat tp gayat oooOOoooo...... huhuu~
umah aku tingkat 7. tp pintu bertentangan. jd, kena byg kan sendiri a camne plak dlm dia kang. heheee

ini pintu umah aku

..: wet for me ya bebeh. nnti ai masuk dan menetap dlm u. heh...heh... :..

jadi minggu ini mungkin bz menguruskan hal hal perpindahan. tgk le nanti camne. mane yg sompek. huhuu~

*sdg cari mud nak buat entri episod khas nih. haihh....~

daa.... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: hari lahir adalah hari untuk makan. huhuu :..