Tuesday, July 27, 2010

..: zzZZZZzzzzz :..

haaaaaaa....... besenye klw org gune kan huruf 'z' bnyk bnyk ni, nak menunjukkan yg org tu tido la kannnn....

sesuei laaaaa

waakakakakakakaaaaaa!!! jahat seh aku. eh, tp bkn aku yg amik gmbo nih. si ain z yg snap. aku uplod kat cni  jek. hahahaaaaa!! gelak syaithon! ;D

budak ni duduk kat sebelah meja aku kat opis. dia mmg slalu gak a camni. x kesah lah minum neskepi ke kopi kaw ke hape hape lah, mmg ngantok yooo kojo eiii..... pahtu dia punye stail camtu a. duduk setatik, tp ghupe ghupenye tidoooo..... haihh....

tu elok dia sujud syukur atas meja. slalu dia duduk sandar kat kusi. tgk tgk dh pejam. kdg kdg ade bunyi lg. hahahahaaa! ade mase dia ngadap komputer pong dia lolap yo haaa.... atoiyai...... ;p

tp xperrrrrrrr...... dia x baco belok den ni ha. nak uplod kat fesbuk cam x besh plak kan. huhuu~ 

pnh gak tanye dia nape dia mcm lotih bona. dia ni bdk silat pong ye. pahtu dia aktif kat kampong dia nuuu.... dia berulang seremban-putra. kdg kdg mlm dia ade tugas ronda mcm rukun tetangga tu. lbh kurang camtu lah [kot]

tp klw tgk live mmg klaka aaaaa...... hahahahaaaaa!!! ;D

tgk lah kul bp dia lolap. ni yg aku smpt snap dgn timing skali. klw dia tau ni mampuih laaaa..... heheheheeee


aku rase pnh snap gak gmbo dia lelap time pg. nnti try tgk ade x gmbonye. heheheee... 


*ampun maaf dipinta mensuci hening dosa... lalalaaa...~ huhuu ;p

daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)